Elke week warme verhalen & getuigenissen van lezeressen
Ontdek lekkere recepten voor elke dag en speciale momenten
Lees de handigste tips & inspiratie voor in huis of tuin
Veelgestelde vragen
Heb je een nieuw abonnement aangevraagd, dan wordt dat meteen via e-mail bevestigd. In die mail krijg je ook een voorlopig ordernummer mee. Zodra je bent ingeschreven in ons abonnementensysteem krijg je een tweede mail, met daarin de definitieve gegevens van je abonnement, namelijk je abonnementsnummer en de datum waarop je je eerste nummer mag verwachten.
Wanneer start mijn abonnement?
Op het einde van het bestelproces kan je je digitale toegang heel eenvoudig activeren.
Ben je dit vergeten? Geen nood: registreer je of log in via je Mijn Magazines Account.
Het Mijn Magazines-account is het overkoepelende digitale account van alle Roularta magazine-merken. Je maakt éénmalig een gratis profiel aan via de knop ‘Aanmelden’ rechts bovenaan en je krijgt toegang tot een rijk aanbod aan gratis artikels, video’s, columns en nog veel meer van o.a. Knack, Trends, Libelle, Flair, Feeling, Sport/Voetbalmagazine, … Zowel de Nederlandstalige als Franstalige edities.
Hoe kan ik mijn Libelle digitaal lezen?
Ja, natuurlijk. Dat kan je zelf regelen via “Beheer mijn abonnement” als je ingelogd bent. Je kan dan je abonnement stopzetten voor de periode die je zelf kiest. Je abonnement wordt dan automatisch verlengd met dezelfde periode.
Kan ik mijn abonnement pauzeren tijdens mijn vakantie?
De klantendienst is elke weekdag van 8u30 tot 17u30 en op vrijdag tot 16u00 bereikbaar op 078/35 33 13.
Je kan ook je vraag stellen via het contactformulier van de Klantendienst of via mail. In beide gevallen ontvang je binnen de 3 werkdagen een antwoord.