
Een cava-ke?
02 Sep 2010
“In ware ‘sex and the city’ stijl, hebben we er sinds enkele jaren een hobby van gemaakt om met een groepje vriendinnen samen te komen om ‘een cava-ke’ te gaan drinken.” Twee Zappybaby-mama’s starten een eigen cava-label!
"Het zijn altijd zeer toffe momenten, om te samen te lachen, klagen, roddelen, lekker te eten, enz… Vanuit deze vriendschap, groeide onze droom om onze eigen cava op de markt te brengen. Na veel wikken en wegen, gingen we de uitdaging aan en startten we ons eigen bedrijfje: Cavalicious", leggen Goele Nickmans en Monique Dehaese uit.
"We brengen dus een eigen cava op de markt, genaamd Cava Licious . Het gaat niet zomaar om 'een' cava, maar om bubbels met een boodschap . We kozen enerzijds voor een knap, trendy en exclusief label, ontworpen door HookedonWalls, een gedeponeerd merk van ARTE."
De richtprijs naar consument voor de fles is 7.49 euro. De fles is te koop via www.cavalicious.com