Coca-Cola actie voor Cliniclowns

Coca-Cola maakte de resultaten van de kerstactie 2009 ten voordele van de Cliniclowns bekend. Met de ingezamelde 62.500 Euro kunnen de Cliniclowns dit jaar 4.000 kinderen een glimlach bezorgen.

Coca-Cola ging tijdens de kerstperiode de verbintenis aan om voor elke verstuurde digitale kerstkaart via haar website een bijdrage te schenken aan de Cliniclowns

Er werden online meer dan 1.400.000 wensen verstuurd en daarmee overtrof deze actie alle verwachtingen. 

De Cliniclowns is een organisatie die niet gesubsidieerd wordt en is voor zijn volledige werking afhankelijk van schenkingen. De Cliniclowns fleuren sinds 1994 de pediatrieën op van heel wat Belgische ziekenhuizen. Het team bestaat momenteel uit 16 clowns en bezoekt elke voormiddag in de week een kinderafdeling. Zij gaan daarbij zowel naar langdurig zieke kinderen als naar kinderen die slechts korte tijd verblijven in het ziekenhuis. De clowns gaan van kamer tot kamer en proberen via een geïmproviseerd spel voor wat afleiding te zorgen.

Voor meer informatie: www.cliniclowns.be 

Partner Content

De inhoud op deze pagina wordt momenteel geblokkeerd om jouw cookie-keuzes te respecteren. Klik hier om jouw cookie-voorkeuren aan te passen en de inhoud te bekijken.
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."