Tijd voor jezelf is ultieme luxe

72% van de Vlaamse vrouwen vindt meer tijd voor zichzelf de ultieme luxe. Je kan er prat op gaan dat dit voor mama’s net zo is!

Heeft luxe nog wel een plaats in tijden van crisis? Jazeker, zo blijkt uit een enquête van Feeling en haar Franstalige zusterblad Gael. Alleen krijgt het begrip een nieuwe invulling. 72% van de Vlaamse vrouwen vindt meer tijd voor zichzelf de ultieme luxe. En slechts 2% wil een privézwembad!

Gratuite luxe (kopen om rijkdom te etaleren) is uit, de focus verschuift naar het ethische, verantwoorde en discrete aspect. Eenvoud en authenticiteit is belangrijker dan logo's en ander uiterlijk vertoon. Er wordt meer belang gehecht aan zuinigheid (31%), bewust leven (30%), duurzaamheid (27%) en ecologie (21%).

Het volledige verslag van de enquêteresultaten vind je in het decembernummer van Feeling (vanaf 25 november in de winkel).

Partner Content

De inhoud op deze pagina wordt momenteel geblokkeerd om jouw cookie-keuzes te respecteren. Klik hier om jouw cookie-voorkeuren aan te passen en de inhoud te bekijken.
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."