Lovevery
Lovevery

Speelgoedmerk lanceert wetenschappelijk onderbouwde Play Kit abonnementen

Sinds augustus zijn de langverwachte Play Kits beschikbaar, de speeldozen van het duurzame en wetenschappelijk onderbouwde speelgoedmerk Lovevery.

Hoe gaat het in zijn werk?

Geabonneerde ouders krijgen in het eerste levensjaar van hun kind elke twee maanden (en vanaf het tweede levensjaar elke drie maanden) een doos met speelgoed opgestuurd, die precies aansluit op de specifieke ontwikkelingskansen van hun kind op dat moment. Het speelgoed kent zo een leeftijdsspeling van maanden in plaats van de nu gebruikelijke jaren, zodat die al te ruime leeftijdsgroepen tot het verleden behoren. Elke Play Kit bevat rond de acht onderdelen die spelenderwijs bijdragen aan de optimale ontwikkeling van het jonge kind. 

Lovevery

Meer over het merk

Lovevery werd opgericht in november 2017 door Jessica Rolph en Roderick Morris. Het kernidee was om creatief gebruik te maken van wetenschappelijke kennis om ouders te ondersteunen bij de opvoeding. Nadat Jessica het platform Happy Family — het grootste biologische babyvoedingsmerk van de US — verkocht, besloot zij samen met Roderick en met steun van een aantal prestigieuze beleggers, zoals Google Ventures en Maveron, hetzelfde concept te ontwikkelen voor speelgoed. Intussen heeft het speelgoedmerk in de Verenigde Staten vele prijzen in de wacht gesleept, onder andere van TIME Magazine, the Bump, Red Dot en Parents’ Choice. 

Prijs Play Kits | Vanaf €38 per maand

Zéker ook lezen:

Volg ons op FacebookInstagramPinterest en schrijf je in op onze nieuwsbrief (onderaan de homepage) om op de hoogte te blijven van alle nieuwtjes!

Partner Content

De inhoud op deze pagina wordt momenteel geblokkeerd om jouw cookie-keuzes te respecteren. Klik hier om jouw cookie-voorkeuren aan te passen en de inhoud te bekijken.
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."