Een cava-ke?

“In ware ‘sex and the city’ stijl, hebben we er sinds enkele jaren een hobby van gemaakt om met een groepje vriendinnen samen te komen om ‘een cava-ke’ te gaan drinken.” Twee Zappybaby-mama’s starten een eigen cava-label!

"Het zijn altijd zeer toffe momenten, om te samen te lachen, klagen, roddelen, lekker te eten, enz… Vanuit deze vriendschap, groeide onze droom om onze eigen cava op de markt te brengen. Na veel wikken en wegen, gingen we de uitdaging aan en startten we ons eigen bedrijfje: Cavalicious", leggen Goele Nickmans en Monique Dehaese uit.

"We brengen dus een eigen cava op de markt, genaamd Cava Licious . Het gaat niet zomaar om 'een' cava, maar om bubbels met een boodschap . We kozen enerzijds voor een knap, trendy en exclusief label, ontworpen door HookedonWalls, een gedeponeerd merk van ARTE."
 
cava licious"Anderzijds brengen we een boodschap en schenken we voor elke verkochte fles cava een bijdrage aan het goede doel ter investering in projecten rond zuiver drinkwater . We linken dus een luxeproduct aan een basisbehoefte van de mens, zuiver drinkwater. Momenteel werken we hiervoor samen met water.org. Onder het motto ‘b Glamorous, b Generous’, hopen we de harten van velen te kunnen veroveren."
 
De richtprijs naar consument voor de fles is 7.49 euro. De fles is te koop via www.cavalicious.com

Partner Content

De inhoud op deze pagina wordt momenteel geblokkeerd om jouw cookie-keuzes te respecteren. Klik hier om jouw cookie-voorkeuren aan te passen en de inhoud te bekijken.
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."